Thursday, August 6, 2009

Нөхөрлөлийн тухай хэн юу гэж хэлсэн бэ ??

Найз нөхдөө байхад нь төдийгүй, эзгүйд нь ч санаж байх хэрэгтэй.
Фалес

Зовоход найз нөхөд танигддаг гэлцэх юм. Миний бодлоор жаргахад ч бас танигддаг.
Чингис Айтматов

Өрөвдөж байгаа нь биш тусалж байгаа нь л нөхөр
Томас Фуллер

Найз нөхдийн тус дэм хэрэг болоод байгааг таамаглаж мэддэг хүн л жинхэнэ анд нөхөр мөн.
Жюль Ренар

Жинхэнэ нөхөр гэдэг жаргалтай үед урилга заллагаар, зовлон тохиолдоход хэлүүлж дуудуулалгүй ирдэг байх учиртай.
Исократ

Баярлаж жаргахын үед нөхөд маань намайг таньж авдаг. Харин зовж зүдрэхдээ бид тэднийг таньдаг.
Жон Коллинз

Хүн бүхний найз бол хэний ч найз биш.
Аристотель

Эдгэрэхийг чинь айсуй баяр мэтээр хүлээж буй хүмүүс байгаа гэж бодохоор өвдөх ч сайхан.
Антон Чехов

3 comments:

Anonymous said...

Би найзуудаа энэ нь миний жинхэнэ нөхөр байна даа гэж ялгаж салгаад байдаггүй. Тэр миний нөхөр биш ч өөр хэн нэгэнд жинхэнэ нөхөр нь байж болно. Тийм болохоор би сайн найз, муу найз гэсэн ойлголтыг тийм ч их таашаадаггүй. Хүн болгон л хэн нэгэнд сайн найз. Тэр нь заавал та байх албагүй.

Г.Ган-Эрдэнэ said...

гээд л үү. хэхэ.

UROLOGY said...

Прадхан үндэсний эмнэлгийн ачаар Прадхан эмч миний бөөрийг 2.223.746.107.44 төгрөгөөр (780.000 доллар) худалдаж авсны дараа би Хятадад байрладаг Монгол улсаас Есүйген Есү байна. Хэрэв та бөөрөө зарахыг хүсвэл тэдэнтэй шууд холбоо бариарай DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM +91424323800802.
Одоо хэрэгжүүлэх.
Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг
зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл
манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, +91424323800802.
имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган доллар)

Post a Comment

Та өөрийн санал бодлоо бичээрэй.